آب زیاد بخور عزیزم
انجیر.کیوی
من شب چندتا برگه زردالو و یکی دوتا انجیر و کمی زعفرون میندازم تو اب جوش دم بکشه میخورم .صبح راحت راحتم دیگه
وای این هفته ۹و۱۰ چرا اینجور میشیم😭 هرمدل ملینی میخورم
میوه یا هرچیزی نهایت یبار جواب میده
کی تموم میشه این حالت تهوع و یبوست؟🫠
الو خیلی خوبه روغن زیتون کلا استفاده کن تو غذا یا سالادت
اب هم زیاد بخور
مصرف سالاد همراه روغن زیتون ، سبزی خوردن ، آلوبخارا نم کن بخور عالیه ، قیصی زردالو ،کیوی و گلابی ، من شیرموز ناشتا بهم گفتن بخور خوردم هم جواب داد..
انجیر .کمپوت .یا تو آب بندازید. زردآلو هم خوبه برگه زردالو
انجیر
موز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.