خانما برای یبوست بارداری چی پیشنهاد میکنید بخورم؟

۸ پاسخ

آب زیاد بخور عزیزم

انجیر.کیوی

من شب چندتا برگه زردالو و یکی دوتا انجیر و کمی زعفرون میندازم تو اب جوش دم بکشه میخورم .صبح راحت راحتم دیگه

وای این هفته ۹و۱۰ چرا اینجور میشیم😭 هرمدل ملینی میخورم
میوه یا هرچیزی نهایت یبار جواب میده
کی تموم میشه این حالت تهوع و یبوست؟🫩🫠

الو خیلی خوبه روغن زیتون کلا استفاده کن تو غذا یا سالادت
اب هم زیاد بخور

مصرف سالاد همراه روغن زیتون ، سبزی خوردن ، آلوبخارا نم کن بخور عالیه ، قیصی زردالو ،کیوی و گلابی ، من شیرموز ناشتا بهم گفتن بخور خوردم هم جواب داد..

انجیر .کمپوت .یا تو آب بندازید. زردآلو هم خوبه برگه زردالو

انجیر
موز

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته هفدهم بارداری
مامان نور مامان نور هفته بیستم بارداری
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان رهام و کیان مامان رهام و کیان هفته سی‌وششم بارداری
مامان تودلی🤰🥹 مامان تودلی🤰🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان عسل 🍓 مامان عسل 🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری