خانما برای یبوست بارداری چی پیشنهاد میدید ؟ ... برگ گل محمدی ضرر نداره ؟

۸ پاسخ

کیوی خوبه

آب زیاد بخور

لواشک خونگی

من آلو بخارا کارمو راه میندازه

آلوبخارا توی اب ولرم خیس کن ی شب تا صب..صب ناشتا بتونی بخوری عالیه..انجیر .کاهو. کیوی.سبزی خوردن

ذغال اخته اگر پیدا کردی یکم بخور😬🙌
رووون میکننه ها


فک میکنم هایپرهای میوه داشته باشن

ولی کم بخور، در حد پنج شیش دونه بیشتر نخور، یه وقت ضرر نداشته باشه برات

کیوی خوبه. برگه زردالو هم خوبه یا انجیر خشک

برگه زردآلو ،انجیر،انجیرخشک،گلابی،کیوی،
کاهو

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم پسرم مامان نور زندگیم پسرم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان Nini 💙✨


Nini💙✨ مامان Nini 💙✨ Nini💙✨ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته هفدهم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری