کیوی خوبه
آب زیاد بخور
لواشک خونگی
من آلو بخارا کارمو راه میندازه
آلوبخارا توی اب ولرم خیس کن ی شب تا صب..صب ناشتا بتونی بخوری عالیه..انجیر .کاهو. کیوی.سبزی خوردن
ذغال اخته اگر پیدا کردی یکم بخور😬🙌
رووون میکننه ها
فک میکنم هایپرهای میوه داشته باشن
ولی کم بخور، در حد پنج شیش دونه بیشتر نخور، یه وقت ضرر نداشته باشه برات
کیوی خوبه. برگه زردالو هم خوبه یا انجیر خشک
برگه زردآلو ،انجیر،انجیرخشک،گلابی،کیوی،
کاهو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.