خانما برای یبوست چی استفاده میکنید؟

۹ پاسخ

من کاهو و به می خورم فیبر زیادی داره از یبوست جلوگیری می کنه حتما نباید سالاد درست کنید می تونید کاهو خوب بشورید بزارید جلوتون همونجوری برگای درسته رو بخورید

زیتون عالییییه

آب سبزیجات مایعات

شربت منیزیم

شربت لاکسی ژل پزشکم تجویز کرد

روغن زیتون حرف نداره اگه بتونی کمی تو مقعد بریزی زود شکمت کار میکنه
ولی تا جایی ک میتونی مایعات مصرف کن تو این دوره ب علت حالت تهوع اب بدن کم میشه ادم یبوست میگیره

شربت لاکسی ژل دکترم داد

انجیر

گلم انجیر مایعات زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم پسرم مامان نور زندگیم پسرم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری