براي يبوست چه دارويي استفاده ميكنيد؟

۱۰ پاسخ

دارو نخور صبح خاک شیر با اب ولرم بخور یا برگ زر الو بپز روزی یکی دو تا بخور

مربای به ناشتا بعدبیست دقیقه صبحانه

برگه بخور

من هر راهی فکر کنی رفتم فقط مگنی میلک نجاتم داد

کیوی 🤌🏻
ولی اگه جواب نداد قرص یا شربت منیزیوم هم عالیه

موسلیوم فورت برام نوشت عالی بود داشتم میمردم از یبوست

زيتون بخور

انجیر بخور

شربت لاکسی ژل

دکترم برام شربت مگنی میلک نوشت
کیوی و اب ولرم هم‌خوبه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان ماهک مامان ماهک هفته شانزدهم بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته هفدهم بارداری