برای سرماخوردگی چه دارویی میتونم استفاده کنم؟

۶ پاسخ

من ویروس جدیده رو گرفتم و از دیشب تا حالا داشتم میمردم واقعا
رفتم سرم استامینوفن زدم و از صبح خودمو بستم به اب سیب و سوپ و داروی امام کاظم با مستکی یونانی و الان واقعا یکم بهتر شدم
البته هر هشت ساعتم استامینوفن میخورم

استا ساده
اب لیمو و عسل و زنجبیل رو من جواب داد

سعی کن خیلی خیلی آب و آبمیوه و سوپ بخوری جوری که همش بری دستشویی اینجوری زودتر از بدنت خارج میشه

این شربته مخصوص دوران بارداریه

تصویر

من دارم میمیرم😭😭یهویی وحشتناک مریض شدم

فقط استامینوفن ساده

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیستم بارداری