خانوما سرماخوردگی گرفتم چه قرص یا شیافی میتونم استفاده کنم؟

۳ پاسخ

استامینوفن

وای منم🫣🥲 همش عطسه میکنم بینی هام کیپ و باز میشه سرم درد میکنه گلو درد شدید دارم

فقط استامینوفن ساده
آب جوش زیاد بخور
و آب کمکم قرقره کن

سوال های مرتبط