خانوما برا یبوست بارداری چه دارویی بخورم؟

۸ پاسخ

منیزیم هیدروکساید

من دکتر برام شربت بریچ نوشته روزی ی قاشق

من این شربت دکتر برام نوشته خیلی خوبه

تصویر

شربت انجیر بدون برگ سنا.. دکترم از این داده خوبه.. اگه قرص اهنت یبوست میکنه ..مارکش و عوض کن

لاکسی ژل خوبه
به علاوه سبزیجات و میوه جات همراه اب فراوان اگه اینارو با اب کم بخوری اثر نداره
گلم من ماما هستم خواستی بیا اینستا سوالی چیزی داشتی تو وقتای ازادم جواب میدم
mamaye_maman

ا این شربتا

تصویر

سعی کن دارو استفاده نکنی با روغن زیتون واین چیزا بگذرونی

انجیر خشک، خیس کن شب تا صبح، صبح با چایی یا ناشتا بخور

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان گردو مامان مامان گردو ۴ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته هفدهم بارداری
مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری