بچه ها برا یبوست شدید چه دارویی مصرف میکنین؟

۷ پاسخ

دارو استفاده نکردم اما انجیرخشک رو از شب قبل داخل شیر خیس میدم صبح میخورم یکم اثر داره
کیوی هم خوبه

من فقط کیوی خوردم خیلی عالی بود

شربت منیزیم

شیاف آنتی هموروئید و شربت منیزیم هیدروکساید ، عااالیه

عزیزم منم به شدت یبوست داشتم چون نمیتونستم آب بخورم ، ولی با لاکسی ژل اونم تو آب حل کن و بخور و آب گرم سر صبح ناشتا و آلو اکی شدم ، فقط آبو اگه نخوری هیچ دارویی و درمانی جواب نمیده

کیوی/ آلو /شیر سرد/گلاب

لاکسی ژل

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته شانزدهم بارداری
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۲ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حامی👼🏻 مامان حامی👼🏻 ۵ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری