دارو استفاده نکردم اما انجیرخشک رو از شب قبل داخل شیر خیس میدم صبح میخورم یکم اثر داره
کیوی هم خوبه
من فقط کیوی خوردم خیلی عالی بود
شربت منیزیم
شیاف آنتی هموروئید و شربت منیزیم هیدروکساید ، عااالیه
عزیزم منم به شدت یبوست داشتم چون نمیتونستم آب بخورم ، ولی با لاکسی ژل اونم تو آب حل کن و بخور و آب گرم سر صبح ناشتا و آلو اکی شدم ، فقط آبو اگه نخوری هیچ دارویی و درمانی جواب نمیده
کیوی/ آلو /شیر سرد/گلاب
لاکسی ژل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.