برای یبوست توی بارداری چ دارویی مصرف کردین

۱۱ پاسخ

شربت خاکشیر هم خلی خوبه

زرد الو عالیههه
هندونه هم خیلی خوبه

الان ک فصل آلوعه واقعا عالیه برای یبوست چندتا بخور همون موقع اثر نکنه تا فرداش قطعا اثر میکنه

انجیر خشک ۵ تا خیس کن بخور

شربت منیزیوم هیدروکساید

شربت لاکسی ژل

روغن زیتون استفاده کن تو غذاهات منم مشکل یبوست دارم یا انجیر خشک بگیر خیس کن صبح ها ناشتا بخور

من دکترم برام شربت مگنی میلک نوشت خیلی جوابه

ماست و اسفناجم خوبه

بهتر شدی

الو خیس میکردم شب صب ابشو میخوردم

سوال های مرتبط

مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان السانا مامان السانا هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قوت قلبم🩵 مامان قوت قلبم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری