شربت خاکشیر هم خلی خوبه
زرد الو عالیههه
هندونه هم خیلی خوبه
الان ک فصل آلوعه واقعا عالیه برای یبوست چندتا بخور همون موقع اثر نکنه تا فرداش قطعا اثر میکنه
انجیر خشک ۵ تا خیس کن بخور
شربت منیزیوم هیدروکساید
شربت لاکسی ژل
روغن زیتون استفاده کن تو غذاهات منم مشکل یبوست دارم یا انجیر خشک بگیر خیس کن صبح ها ناشتا بخور
من دکترم برام شربت مگنی میلک نوشت خیلی جوابه
ماست و اسفناجم خوبه
بهتر شدی
الو خیس میکردم شب صب ابشو میخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.