سلام خانوما برا یبوست چه دارویی میشه بخوریم

۲ پاسخ

لواشک انار
آب ولرم صبح ب صبح
الو بخارا
کیوی
گلابی
اینا قشنگ‌باز میکنه راهشو نرم میکنه برطرف میکنه یبوست رو
چیزایی ک‌باعث میشه بگیری انار مخصوصا دانه هاش سیب موز برنج وهر چیز ک‌باید گرم‌بکنی و سرد میخوری چیزای سرد کلا یبوست میندازه تورو
ولی سعی کن‌روزی یک‌دونه سیب بخوری چیزای سرد بخور ولی بعدش اون میوه های ک شل میکنه هم بخور تا خوب بشه نگیری یبوست

به نظرم اب زیاد بخور خیلی تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شهرزاد و نخودی مامان شهرزاد و نخودی هفته بیست‌ویکم بارداری