سلام مامانا برای سوزش معده چی می تونیم بخوریم چه موادغذایی یا دارویی!؟

۱۰ پاسخ

فاموتیدین لاکسی ژل

سلام من دوازده هفته هستم مشکل معده دارمم دکترم گفت فاموتیدین 40یاامپرازول بخوراشکال نداره

خیار خوبه
شربت لاکسی ژل

من شربت آدی ژل دکترم داده ضد اسیده

عرق نعنا بخور یکم

بعد شربت ای دی ژل گرفتم خیلی خوبه تو بارداری مشکل نداره بخوری

من بعضی وقتا ک غذا میخورم خیلی پر میشه معدم درد میگیره

ماست وخیار من میخوردم دوغ هم خیلی خوبه خنک میکنه معده رو

میوه به و سیراب گوسفند خنک خوبه

من وقتی شیر سرد می خورم خیلی جواب می گیریم سوزشش سر دلم کمتر میشه .

سوال های مرتبط

مامان هلنا مامان هلنا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجو🩷🌷 مامان جوجو🩷🌷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ارسلان🤰 مامان ارسلان🤰 ۳ ماهگی