فاموتیدین لاکسی ژل
سلام من دوازده هفته هستم مشکل معده دارمم دکترم گفت فاموتیدین 40یاامپرازول بخوراشکال نداره
خیار خوبه
شربت لاکسی ژل
من شربت آدی ژل دکترم داده ضد اسیده
عرق نعنا بخور یکم
بعد شربت ای دی ژل گرفتم خیلی خوبه تو بارداری مشکل نداره بخوری
من بعضی وقتا ک غذا میخورم خیلی پر میشه معدم درد میگیره
ماست وخیار من میخوردم دوغ هم خیلی خوبه خنک میکنه معده رو
میوه به و سیراب گوسفند خنک خوبه
من وقتی شیر سرد می خورم خیلی جواب می گیریم سوزشش سر دلم کمتر میشه .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.