تنها چیزی که یبوست منو خوب میکنه کیوی هس
من از اول بارداری تا الان روزی یک کیوی خوردن
میگن گرمه زیادیش خوب نیست
کیوی خوبه ک فقط زیاد نخور چون اسیدیه تمام دهن و زبون و لثه هارو میسوزونه تازه اسهال هم میشی 😐😂
چرا میشه خورد اتفاقا برای یبوست هم خیلی خوبه
آره چرا نمیتونی بخور
کیوی عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.