ببخشید مامانا میگم کیوی تمی تونیم بخوریم

۷ پاسخ

تنها چیزی که یبوست منو خوب میکنه کیوی هس

من از اول بارداری تا الان روزی یک کیوی خوردن

میگن گرمه زیادیش خوب نیست

کیوی خوبه ک فقط زیاد نخور چون اسیدیه تمام دهن و زبون و لثه هارو میسوزونه تازه اسهال هم میشی 😐😂

چرا میشه خورد اتفاقا برای یبوست هم خیلی خوبه

آره چرا نمیتونی بخور

کیوی عالیه

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد و نخودی مامان شهرزاد و نخودی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان بشه کوشولو مامان بشه کوشولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان Maryam مامان Maryam هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌وسوم بارداری