۵ پاسخ

اوووف چرا نشه🤤🤤🤤🤣 نوش جااان

بخور نگران نباش اینترنت از همه چیز یه غول میسازه بخور نوشجونت

تو بارداری همه چی میشه خورد بغیر از زعفران و زرشک و دل و جگر
بقیه چیزا رو هم باید رعایت کنی بخوری ک‌اذیت نشی ..سعی کن شیرینی جات بخوری ولی کم .چون باعث دیابت میشه نه شیرینی خامه ای کلا چیزهای ک شیرینه و مصرفش اگ‌زباد باشه

وی خدا منم ح‌وس کردم
ارهدر حد دوتا ستا مشکلی نیست

اگه قند باردادی نداری چرا که نه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد و نخودی مامان شهرزاد و نخودی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو🩷🌷 مامان جوجو🩷🌷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان Maryam مامان Maryam هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری