سلام مامانای عزیز چه دارویی واسه سوزش معده خوبه

۷ پاسخ

من سوزش معده میگیرم ۱ لیوان شیر میخورم آب رو آتیشه

عزیزم برامن لانزوپرازول تجویز کردن صبح ناشتا ک میخورم دیگه تا شب اوکیم

عزیزم من دکتر بهم گف نذار معدت خالی بشه ریزه خاری کن چیزای چرب و سرخ کردنی نخور ماست زیاد بخور
من هر وق میبینم معدم میسوزه سری میرم یچیزی میخورم خوب میشه
توهم امتحان کن شاید برا توهم تاثیر داشت

مرسی ممنونم

آدامس نعناعی😅به من ک فقط این اثر کرد

فاموتیدین بخورین

شما هفته جلو هستید ولی من تا حالم بهم نخوره معدم خوب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان عایشه گلم 🥰😍👩‍🍼 مامان عایشه گلم 🥰😍👩‍🍼 ۹ ماهگی
مامان شهرزاد و نخودی مامان شهرزاد و نخودی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجوممد🫀💋 مامان جوجوممد🫀💋 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری