سلام خانما واسه سوزش معده چی خوبه

۶ پاسخ

فاموتیدین که اصلا برا من جواب نداد اما پنتوپرازول داد دکتر از وقتی هرروز یکی ناشتا میخورم معدم آرومه ،قبلش همش درمانگاه بودم برای سوزش معده و حالت تهوع

بهتره بری دکتر پنتاپرازول برات تجویز کنه من دوهفته درگیر معده بودم یه روز ناشتا یدونه قرص خوردم همون تموم شد دیگه

پنتاپندازول ناشتا

عرق نعنا

مربای به یا رُب به
طبیعیه باشه چه بهتر

قرص فاموتیدین

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان کشمشی🩷👧🏻🎀 مامان کشمشی🩷👧🏻🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد