برای سوزش معده چی خوبه بخورم؟😢

۷ پاسخ

من قرص لانزو ۱۵میخورم خیلی خوبه

یک مقداری کم چای با زنجبیل و نبات بخور ، به اندازه نصف استکان کافیه

من یه مدت صبح و شب فاموتیدین میخوردم جواب نداد ازیجایی ب بعد ولی پنتو‌پرازول ناشتا که میخورم عالیه

دکتر به من گفت پنتوپرازول ۴۰ بخور صبح ناشتا

فاموتیدن ۲۰بگیر صب ناشتا بخور .

قرص فاموتیدین

من شیر سرد میخورم آروم میشم

سوال های مرتبط

مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان هلنا مامان هلنا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۹ ماهگی
مامان کشمشی🩷👧🏻🎀 مامان کشمشی🩷👧🏻🎀 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری