سلام خانوماا برای یبوست چی خوبه بخورم ؟
#بارداری#زایمان

۸ پاسخ

جانان ملون هندونه کاهو
انجیر
گرجه سبر
کیوی
لواشک خونگی
توت
ایناهمه خیلی خوبن

گلابی
کیوی

کیوی خیلی خوبه
الانم گوجه سبز یا ملون اینا شکم باز کنه دیگه😂

تو غذا هات روغن زیتون بی بو بزن درست میشه

زیتون. الو سیاه. انجیر
کیوی هم راجبش شنیدم میگن خوبه

روغن زیتون اگر ناشتا هم حالت بد میشه بزن به سالاد

انجیر، برگ زردآلو، زیتون، روغن زیتون، کاهو، سعی کن چیزایی که باعث سفتی میشه نخوری

ناشتا یه قاشق روغن زیتون

سوال های مرتبط

مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷دلماه🌙🎀 مامان 🩷دلماه🌙🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نور زندگیم پسرم مامان نور زندگیم پسرم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه🐥💙🤰 مامان جوجه🐥💙🤰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری