برای یبوست توی بارداری چیکار کنیم چی خوبه؟

۸ پاسخ

کیوی، توت فرنگی، انجیر خشک، لواشک، زیتون یا روغنش رو بریز تو سالاد، برگ زردالو، انواع الوخشک...

شیر 😂 والا من چند روز پیش خوردم هنو سفت نشده

شیر گرم هم خوبه

کیوی
لواشک
پرتقال
روغن زیتون

انجیرخشک جوابه

انجیر خشک

کیوی خوبه .. من عدسی میخوردم عالی میشد😆.. اش دوغ خوردم قشنگ شکمم کار کرد

برگ زردالو

سوال های مرتبط

مامان 🩷دلماه🌙🎀 مامان 🩷دلماه🌙🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلی🤰🥹 مامان تودلی🤰🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی❤️ مامان نی نی❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه مامان هدیه ۵ ماهگی
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر هفته بیست‌ودوم بارداری