خانما برای یبوست شدید چی خوبه بخورم؟ واقعا اذیتم میکنه

۸ پاسخ

شیاف گلیسیرین روغن زیتون بخور شربت المینیوم ام جی بخور

خیار، آلو، اسفناج، برگه زردالو،

روغن زیتون با سالاد

انجیروالو روداخل خاکشیر خیس کن شب وفرداصبح باهم بخور عالیه

آب خیلییییی زیاد استفاده کن

منم دیروز خیلی یبوست اذیتم میکرد ولی با خیس کردن انجیر.خیس کردن قیسی. لواشک وآب جوشیده ولرم خدا رو شکر بهتر شدم

کیوی بخور

برگ الو

سوال های مرتبط

مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد پارسا😍 مامان محمد پارسا😍 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر هفته بیست‌وسوم بارداری