خانما برای یبوست شدید چه راهی پیشنهاد میدین
خیلی اذیتم دیگ

۹ پاسخ

انجیر خیس کن یه شب قنشگ‌ با آب داغ تا صبح ناشتا هم خودشو هم آبشو بخور

لبوی پخته با آب نارنج و روغن زیتون بخور.هر روز کنار ناهارت سالاد با روغن زیتون و آب نارنج یا آب لیمو بخور.آب انجیر هم خوبه

زیتون خیلی رومن جواب بود همینطورآلوسیاه ویاروغن زیتون هم خوبه

شیاف بیزاکودیل

آلو و انجیر اگه جواب نداد تمرهندی بخور عالیه

انجیر ۴ تا دونه با ابجوش بزار تو لیوان بمونه درش بزار تا صبح
صبح ناشتا بخور و پشتش یه لیوان آب

عزیزم شربت لاکتولوز مجاز هست

مشکل منم هس گلم دکتر بهم گفت روغن زیتون، زیتون، لواشک، برگه زرد الو اینا خوبه من چند روزه مهمونم ب شدت اذیتم 3 روزه یبوستم😬😬

آلو و انجیر بخور

سوال های مرتبط

مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته هفدهم بارداری
مامان مهوا🌙💞 مامان مهوا🌙💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته چهاردهم بارداری