سلام مامانا معدم خیلی اذیتم میکنه چیکار کنم چی پیشنهاد میدین

۵ پاسخ

موز ، شیر خیلی اروم میکنه اسید معده رو اگر قبلا با اینا اذیت نمیشدید و روی معدتون جواب میداد الان بخورین

من صبح ناشتا سیب میخورم خیلی حالم بهتر میشه ، بادام خام هم تهوعمو کم میکنه امتحانش کنین ان شاالله ک بهتر بشید

موز بخور . بیسکویت بخور.تحمل کن فقط بگذره

راه خاصی نداره فقط چیزایی ک تحریکش می‌کنه رو نخورین البته به دکتر تون بگید قرص هم میده

منم دارم میمیرم
هیچی نمیتونم بخورم
فقط نون خشک میکنم .بیسکویت ترد .چوب شور میخورم.

سوال های مرتبط

مامان دخملام❤️❤️ مامان دخملام❤️❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سپــــهر مامان سپــــهر هفته بیست‌ودوم بارداری