۸ پاسخ

مامان کنجدشما ک لروخرم آبادی سیرابی عالیه هم برای تهو هم بارداری منم مامانم واسم درست میکنه تقویت کننده معدست

نون خشک هم ک نان فانتزیادارن خوبه یاروبخاری گرم به گرم بخوری

صبحه ها امپرازول بخور تایه هفته به بعداثرمیزاره ولی درد وترش کردن معده داری فاموتیدین هر۸ساعت چون منم شدید درودارم ک بیحالم میکنه هرچی میخورم نمیشه درد باید قرص بخورم

من معدم خیلی درد میکنه باردارم امپرازول چهل نوشت دکتر عالی شدم

منم معده دردم 4ماهه ولی هیچ کاری نتونستم بکنم فقط برو شربت شیری بگیر از داروخانه اون خوبه بگو حاملم

نون خشک بخور بهتر میشی

دوست من باردار ک بود خیلی معدش درد میکرد و بجز ابدوغ خیار هیچی نمیتونست بخوره
مخصوصا غذاهای گرم حالش بهم میخورد
غذاهای مختلف رو امتحان کن شاید یکیش برات سازگار بود
بعد رفته بود داروخانه برای معدش گفته بودن چون بارداری نمیتونیم دارو بدیم بهت

فک کنم میتونی فاموتادین مصرف کنی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ودوم بارداری