خانما تو رو خدا بگید واسه معده درد چی خوبه
من خیلی معدم درد میکنه😥

۱۴ پاسخ

چون حامله ای نعنا کوهی پیدا کن یکم بخور

آب جوش و هب و نبات

نون خشک ساق طلایی

والا من قبل سونوی آنتی حال معده ام خیلی بد بود دکتر بستریم کرد آمپول پنتوپرازول بهم زد بهتر شدم

شربت لاکسی ژل آب رو آتیش هست خیلی خوبه
من فقط با این آروم میشم

منم خیلی درد می‌کنه حس میکنم یه چیز سفتی توی معده‌مه نمی‌دونم چیکار کنم

اگر سیرابی باونی بخوری عالیه ببین انقدر حالتو خوب میکنه که هیچ تهوع و معده دردی برات نمیمونه

نون خشک بگیر بخور

هل بجو بزار۵ دیقه تودهنت بمونه

با دکتر هماهنگ کن هر قرص واسه درد نخورین

من فقط تحمل کردم🥲🥲
درد من شدید بود

منمممم خیلی بده

فاموتدین

منتوپرازول ۲۰بخور

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری