۳ پاسخ

به دکترت بگو شربت معده برات بنویسه مثل آب رو آتیش میمونه

وای منم خیلی معدم درد میکنه امروز دیگه ناشتا قرص معده خوردم شب که میشه معدم اسیدی میشه جونم در میاد

ناشتا پنتو پرازول بخور یکم بهترت میکنه

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری