یبوست و بواسیر شدید دارم چکار کنم خیلی اذیتم 😭😭😭😭

۱۱ پاسخ

1- 4 عدد انجیر خشک رو تو یک استکان آب جوش بنداز سه ساعت بعد بخور آب روی آتیش
2- یا خود انحیر خشک رو روزی چند عدد بخور
3- یک قاشق روغن زیتون حتما روزانه تو برنامه غذاییت بزار

وای منم شقاق دارم شیر بخور انجیر سالاد

گیلیسرین مصرف کن مثل شیاف مثل اب رو اتیشه

فقط،شیاف گیلیسرین بزار زودی خوب میشی

من الو سیا میخورم لواشک خیلی بهتر شدممم

منیزیوم رو چک کن توی آزمایش خون
اگر کمه مکمل منیزیوم یبوست رو رفع میکنه

تشت اب گرم بشین

قرص اهنت حتما بده چیه

وای ینی منم گرفتارم و به همه چی رو آوردم ولی فایده نداشت

ناشتا آب جوش بخور
برا بواسیر دکترت باید دارو بده

حتما برو دکتر
وان آبگرم هم خیلی تاثیر داره

سوال های مرتبط

فرشته آسمونیم فرشته آسمونیم قصد بارداری