زیرشکمم بدجوری تیر میکشه یبوست هم هستم چکار کنم خیلی اذیتم

۹ پاسخ

انجیر بخور خیلی خوبه

اره منم مدفوع نکنم همینم کل بدنم درد میگیره

ب من یه شربت لاکسی هرب داده شربت الوعه تا میخورم خوب میشم

الو و زردالو و آب زیاد بخور تاثیر داره

الو و زرد الو مثل لواشک بپز و بخور

آلو بخور

زردالو بخور

سوال منم هست

الو بخور

سوال های مرتبط

مامان امير علی مامان امير علی ۷ ماهگی