سلام دوستان
من هرازگاهی واژنم زیرشکمم تیر میکشه ازچیه؟

۴ پاسخ

بزرگ شدن رحم

منم سه روز دارم دیروز آنومالی رفتم حال بچه عالی عالی بود ولی زیر دلم خیلی میگیره ول میکنه میزنع به پهلوها چپ وراست جوری که نمیتونم درست بخوابم

طبیعیه منم دارم

طبیعیه منم این درد رو دارم

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهوا🩷🌸 مامان مهوا🩷🌸 روزهای ابتدایی تولد