۳ پاسخ

من دیروز به دکترم گفتم گفت طبیعیه ولی مایعات زیاد بخورو حس ادرار داشتی زودتخلیه کن

عادیه عزیزم

من هم اینجوریم امروز اینطوری شدم ولی من باردار نیستم

سوال های مرتبط

مامان به امید خودت مامان به امید خودت هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهوا🩷🌸 مامان مهوا🩷🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان منان مامان منان هفته بیستم بارداری
مامان جوجوممد🫀🐣 مامان جوجوممد🫀🐣 هفته بیست‌وششم بارداری