۳ پاسخ

منم اینطوری بودم، گویا طبیعیه، داره جنین تو رحم جا باز می کنه

من هم الان انتهاش احساس میکنم پایین تر هم همینطور
گاهی احساس میکنم معمولا
زیر شکمم که دائم
راست یا چپ بیشتر راست

شکل بچه

سوال های مرتبط

مامان به امید خودت مامان به امید خودت هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۹ ماهگی
مامان منان مامان منان هفته بیستم بارداری
مامان جوجوممد🫀🐣 مامان جوجوممد🫀🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری