۶ پاسخ

عزیزم هر دردی رو جدی بگیر . بله سوال نداره اینجا کسی متخصص نیست حتما برو اورژانس

ن منم یکم میگیر ول می‌کنه ی حالت منقبض شدن ..
زیر دلم گاهی اوقات داخل واژن

طبیعیه

تا زمانی که دردت قابل تحمل و خون ریزی نداری طبیعیه

طبیعی فکنم

‌لکه بینی و اینام ندارم

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان منان مامان منان هفته بیستم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان 🐣💙🩵🐣 مامان 🐣💙🩵🐣 هفته بیست‌وششم بارداری