سلام من زیر دلم با واژنم یهو تیر میکشه کسی هس اینجوری باشه ؟

۵ پاسخ

آره منم سمت راستم زیر دلم همش داره درد میگیره

طبیعی منم همینم

طعبیه برا منم مث سوزن سوزن میزنه

منم هستم چندروز پیش شدیدتر بود الان بهتره

منم دقیقا الان اینجوریم دراز کش افتادم

سوال های مرتبط

مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان منان مامان منان هفته بیستم بارداری
مامان جوجوممد🫀🐣 مامان جوجوممد🫀🐣 هفته بیست‌وششم بارداری