چرا تو واژنم و زیر دلم تیر میکشه؟ 🥲

۵ پاسخ

بخاطر بزرگ شدن رحم هست

منم تو واژنم تیر میکشه زیر دلمم همینطور

سلام عزیزان من خودم روانشناس هستم

تو روبیکا هم گروه چت تجربیات مادران باردار و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
سوالاتونم رایگان پاسخ میدم
@noorZendegi_psy

داره رحم جا باز میکنه

طبیعیه منم اینجور شدم چند بار

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجوممد🫀🐣 مامان جوجوممد🫀🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری