۴ پاسخ

نه نمی‌خواد عادیه همش درست میشه عزیزم نگران نباش

حتما عزیزم
ایشالا ک صیح و سالمه

منم‌اینجوریم سونو قلب رفتی

سونوزیاد خوب نیست بچه رفلاکس میگیره

سوال های مرتبط

مامان تودلی💝💝 مامان تودلی💝💝 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی🙂‍↔️ مامان نی نی🙂‍↔️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی🙂‍↔️ مامان نی نی🙂‍↔️ هفته بیست‌ودوم بارداری