دوستان ۱۰ هفته ام. درد سمت چپ زیر شکم طبیعی تیر کشیدن یهو؟؟

۶ پاسخ

منم داشتم گلم.

سلام عزیزم طبیعی من از دکترم پرسیدم
دردش شبیه درد پریودی هست گفت بخاطر اینه رحم داره جا باز میکنه

منم همینجورم. حس میکنم جنین سمت چپمه که اینجوری میشم

طبیعیه سیسی مث پریودی میمونه

طبیعیه

منم دقیقا مثل شمام

سوال های مرتبط

مامان نی نی🙂‍↔️ مامان نی نی🙂‍↔️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیستم بارداری
مامان لیام مامان لیام هفته یازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان بادوم هندی مامان بادوم هندی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری