سلام خانوما میگم دلیل تیر کشیدن زیر شکم سمت چپ چیه؟؟

۴ پاسخ

اگه دردش زیاد نیست بخاطر اینه که رحم داره بزرگ میشه

منم سمت چپم اینطوریه یبوستم ندارم نمیدونم چرا

از یبوست و دستگاه گوارشه
ولی قسمت راست نباید درد بگیرع

مخصوصا وقتی به بغل میخوابم

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام هفته یازدهم بارداری
مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی🙂‍↔️ مامان نی نی🙂‍↔️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی🙂‍↔️ مامان نی نی🙂‍↔️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی