خانما زیر دلم مثل درد پریودی تیر می‌کشه طبیعیه‌؟

۴ پاسخ

منم همینطورم از پله پایین بالا میشم اینطوری میشم

بله

عزیزم اگ گاهی اوقات باشه طبیعیه ولی اگ زیادشدیا لکه بینی داشتی بایدبری دکتر و سعی کن تامیتونی استراحت کنی چون ۳ماه اول بارداری خیلی خطریه

اره تو این هفته ها طبیعیه، استراحتتو بیشتر کن اب بیشتر بخور

سوال های مرتبط

مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری