خانما من زیر دلم سمت راست تیر میکشه طبیعیه؟؟

۲ پاسخ

بله طبیعیه اگه شدید نیس

اگر یکسره و شدید نیست طبیعیه
داره رحم و بچه بزرگ میشن
اب بخور
به پهلو چپ بخواب

سوال های مرتبط

مامان شهریار💙🧸 مامان شهریار💙🧸 ۴ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌وچهارم بارداری