بعضی وقتام زیر دلم سمت راست تیر میکشه طبیعیه ایا

۲ پاسخ

ممنون از همگی
انشاالله همه اونایی و چشم انتظارن به زودی زود خبر بارداری شونو بدن و ماهایی ام ک نی نی داریم نینی مون سالم باشه و به سلامتی بغل بگیریمش

منم سمت چپم ☹️

سوال های مرتبط

مامان شهریار💙🧸 مامان شهریار💙🧸 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان طاهاومهتا مامان طاهاومهتا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۶ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌وچهارم بارداری