۷ پاسخ

من چند هفته پیش جوری میسوخت انگار زخم شده

سلام منم اینجوریه یعنی علائم چیه چون تاخیری هم دارم

آره عزیزم طبیعیه

اره منم همینجور بودم و از دکتر پرسیدم گفت رحم کش میاد و بزرگ میشه

من سمت چپمه🥲🥲

مال منم تازه به لحظه دولا شدم گرفت کلا یکم فشارم بیاد یا مثلا بلند میشم اینا یکم میگیره تازه داشتم سرچ میکرد پیامتو دیدم😅😅طبیعیه؟

منم اونطوریم سمت چپمه

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد