سمت راست شکمم کم و بیش تیر میکشه طبیعیه؟؟؟

۳ پاسخ

تا۱۳ هفته همینی

اره عزیزم رحم از هفته ۱۰ از لگن خارج میشه میاد بالا، دردشم خیلی بده انگار از تو یه چیزی کش میاد

اره عزیزم کشش رباط هاست نینیت داره واس خودش جا باز میکنه🥹

سوال های مرتبط

مامان دخملم💕 مامان دخملم💕 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شهریار💙🧸 مامان شهریار💙🧸 ۴ ماهگی