۵ پاسخ

منم پنج هفتمه و این دردارو دارم

طبیعیه اکثرا دارن .من اوایل داشتم یه مدت نداشتم الان دو روزه دارم باز

طبیعیه برو دکترت برات شیاف بنویسه . دو سه ماهه حل میشه

من باشگاه میرفتم و خیلی فعالیت داشتم همه رو کم کردم و رابطه جنسی ندارم خیلی بهتر شدم

من تا هشت هفته هم داشتم

سوال های مرتبط

مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری