دو روزه زیر دلم و واژنم تیر میکشه انگار کشیده میشه
خطرناکه؟

۴ پاسخ

فکر میکردم بخاطر سرکلاژم واژنم تیر میکشه

منم همینجوریم هم هفته هم هستیم

طبیعیه عزیزم منم همینجور میشم

نه فشار رحمه که داره جا باز میکنه
ولی اگر خیلی شدید بود غیرقابل تحمل برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد🫀🐣 مامان جوجوممد🫀🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وچهارم بارداری