خانما میگم من واژنم درده تیر میکشه عادیه

۴ پاسخ

برآم شیاف نوشت گفت ۴ تاش بزن برو ازمایش بده حالا به ازمایش قبل شیاف که دادم عفونت داشتم الان دوباره پس فردا اینا مبرم ازمایش میدم

اگه درد میگیره ول میکنه عب نداره انقباضات رحمیه

ممنون

رحمت داره بزرگ میشه منم همینجورم

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ابلفضل مامان ابلفضل هفته بیست‌وهفتم بارداری