بعضی وقتا واژنم ی تیر کوچیک میکشه بخاطر سرکلاژه؟عادیه؟

۶ پاسخ

منم تو هفته تو همینحوری بودم الانم بعضی وقتا

اره عزیزم طبیعیه منم ۱۰ روز اول اینجوری بودم بعد به مرور زمان خوب میشه تا بخیه ها جوش بخوره اینا

همه جامون تیر می‌کشه والا این روزا .. :)

برای منم انگار ببخشید دسشویی شدید دارم.نمیدونم عادیه یا نه؟
البته پارسال که باردار بودم هم اینجور میشدم

اره عادیه

برامنم میکشه ازاول...فک نکنم براسرکلاژباشه

سوال های مرتبط

مامان مارال وتودلی💙 مامان مارال وتودلی💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نورا ومحمدحسین مامان نورا ومحمدحسین هفته سی‌ام بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری