بعضی وقتا واژنم تیر میکشه تو هفته من طبیعیه؟؟؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

اره منم

عزیزم من متوجه شدم تو بارداری بلاتشبیه، شاخ و دم و بال هم دربیاریم طبیعی و عادیه...

واسه منم افتضاح تیر میکشه درد میکنه

ماله من درد میکنه 🫠

اره جام

منم خیلی تیر میکشه باید برم سرکلاژ

منم هستم فک میکردم واس سرکلاژم باشه

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 ۲ ماهگی