سلام دوستان برای رفع یبوست چی خوبه؟

۹ پاسخ

انجیر بزار تو لیوان شب تا صبح ناشتا آب همون انجیر بخور .هم واسه کم خونی عالیه هم یبوست.. خاکشیر هم مثل انجیر

روغن زیتون و انجیر و الو خیس خور ه

انجیر خیلی خوبه
خشک اگه دسترس داری یکم بخیسون و بخور
کمپوت سیب هم خوبه

برگه هلو با انجیر با آبجوش خیس کن یکم که گذشت نرم شد بخور سریع خوب میشی

سالاد درست كن روش روغن زيتون بريز عاليه

آب گرم ناشتا...انجیر ..کمپوت سیب
من با اینا یکم بهتر میشم اما کافیه یه روز نخورم باز همونه🙄

شیاف مصرف بعدشم روغن زیتون منم اینجور بودم

انجیر بخور روغن زیتون لبنیاتتو خیلی کم کن مایعات زیاد بخور سبزی بخور کاهو با روغن زیتون داروی پیدروکلاکس میتونی تا سه وعده در روز بخوری

سنا دم کن بخور

سوال های مرتبط

مامان عسل 🍓 مامان عسل 🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته هفدهم بارداری
کیم جوجو کیم جوجو قصد بارداری
مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر هفته بیست‌ودوم بارداری