سلام دوستان برای رفع حالت تهوع چی خوبه

۵ پاسخ

بو کردن لیمو ‌‌و چوب دارچین
آدامس
نون خشک
بیسکویت ترد

قورت بخور واسه تهوع خوبه

فقط قرص دمیترون

بخدا برا من هیچی فایده نداره فقط خدا کنه بره شرشو بکنه خستم کرده بی میل و اشتهام

نوشابه زرد

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان بهراد و دلین مامان بهراد و دلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهدیس و توراهی مامان مهدیس و توراهی هفته سی‌وچهارم بارداری