سلام برای حالت تهوع چی خوبه بخوریم؟

۸ پاسخ

ب۶ بخور

من دکترم بهم فم استایل داده مخصوص سه ماهه اول ، داخلش ب ۶ داره از وقتی میخورم تهوعم بهتر شده

دمیترون قبل ده هفته ضرر داره باید تحمل کنی دائم ی چی بخور ک ضعف و تهوع نداشته باشی بعدم هرچیزی دلت خواست بخور که نزنه زیر دلت

سلام
من هفت هفته ام.
دکترم دیروز گفت متوکلوپرامید ۱۰ بخور
هر هشت ساعت

لواشک

من اینو میخورم

تصویر

لیموی تازه بو کن چند دقیقه ای

قرص دمیترون فقط خوبه

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد قصد بارداری