سلام برا حالت تهوع چی بخوریم خوب بشیم

۵ پاسخ

رب انار ناشتا میتونی بخوری یا کمی اب روی خاک بریزی و بو کنی.

رب بِه برای ویار خوبه، هر 8ساعت دو قاشق بخور، مزه رب انار میده و ضدسقط قوی هم هست، پاکسازی معده رو انجام میده، غذا رو بهتر هضم میکنه و برای زیبایی و شفاف شدن پوست هم خوبه.
از پیج اینستای ارگانیک نورا میتونی سفارش بدی
هم محلی داره هم جنگلی
organic.noora

اکثرا پزشک قرص دمیترون تجویز می‌کنه.پزشک منم برام همین قرص و نوشت.ولی اگر تحت نظر نیستین لیمو تازه رو توی ی لیوان آب بریزید و صبح به صبح میل کنید کاملا برطرف میشه..یا از کراکر های شور استفاده کنید یا نون خشک

لیمو بو کن
چوب شور یا نون خشک خوبه
سیلابی

قرص ضد تهوع

سوال های مرتبط

مامان مهدیس و توراهی مامان مهدیس و توراهی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی