سلام
برای سرماخوردگی تو بارداری چی بخوریم زودی خوب بشیم .🫤

۴ پاسخ

چای آبلیمو عسل خوبه
اب نمک عالیههه حتما قبل خاب و صب قبل صبحونه
من شدید بود ترسیدم گلوم چرکی باشه رفتم دکتر ولی نبود فقط قرص استا ساده داد و شربت دیفن ساده گف غرغره کن بریز بیرون و اسپری بینی

گلومم میخوارید فقط حتما بهشون بگو بارداری تو سرم که چندتا آمپول ویتامین زد
بعدم بهم یه شربت برا گلو یه ویتامین ب۶
یه قرص سرماخوردگی ساده داد

من رفتم دکتر سرم زدم
چون سر درد و بدن درد داشتم

ابلیمو عسل و استامینوفن ساده . اگر خیلی بود برو دکتر دارو بنویسه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مینی 🪺🍒 مامان نی نی مینی 🪺🍒 هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان شاهان🩵 مامان مامان شاهان🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهرسام و تو دلی مامان مهرسام و تو دلی هفته نوزدهم بارداری
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ودوم بارداری